... neulottuna lanka, jota sain äitienpäivänä.

1242321047_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuviot menee ihan miten sattuu, kun kerrokset on niin muuttuvia. Lisäyksiä mm. Kun tuommosta tulee koko neuleeseen, on se kuitenkin ehkä tasasen epätasasta. Ehkä. Aika näyttää. Ton tunikan teko on kyl tosi kivaa. Ihan yhtä mukavaa ainakin tässä vaiheessa, kun se oli viimeksikin. Nyt on vaan neulenuotit kohallaan. Vissiin.

Muistin just, että minun piti tehä se vauvanneule, kun tuttava saa vauvan kesällä. Olen koko ajan aatellu, et minul on reilusti aikaa, mut jos se ei pääse ees alulle, voi aika loppua kesken.

Tänään tulee toinen semifinaali euroviisuista. En tiiä jaksanko kattoo, kun on ollu aikasia herätyksiä. Huomenna tosin on iltavuoro. Koululaiset herää kuitenkin jo puol seiskasta alkaen.  No. Tallennukseen olen sen kuitenkin laittanu.  Nyt olen tallentanu niin monta C.S.I.tä, Bonesia, NCISää, Strömsötä, Talvisotaa, Heroesia, Supernaturalia yms. , että en ehi kattoo niitä!

C.S.Iit puskee jo uniinkin, kun oon kattonu niitä niin paljo. Yks yö näin unta, et meiän pihal oli kissa suolet levällään. Sit varmaan uni siirty Supernaturaliin, sillä tää kissa ei ollukaan kuollu, vaan se nous ihan elävänä, ihmisen kokosena ylös ja kehräs minulle.  Viime yönä tosin näin unta, et minun piti valita joko Pete Parkkosen kuvalla T-paita, tai sit Koop Arposen. Valitsin viimesen ja se makso 6e. Pitäiskö minut viedä kallonkutistajalle?

Ja MIKSI kukaan ei siivoa täälä?????