Joku aika sitte aloin tehä hetken mielijohteesta tämmöstä tunikaa

alotus%20007.jpg

Malli löyty vanhasta Moda -lehestä (4/2008). Kaivelin lankavarastoa ja päädyin Kevät-Nalleen.  Alku oli jotenkin tyyliin "kuhan nyt jotain teen". Sit into lopahti vähäks aikaa ihan kokonaan.  Nyt on yht´äkkiä takakappale valmis.

alotus%20004.jpg

Se on taas toi kirjavuus, mikä sekottaa mallin, mut tosta puolesta välistä lähtee joustinneuleella ylöspäin. Olen alkanu ihan innostua tästä. Nyt on etukpl tulossa. Saa nähä riittääkö lanka.

Eilen katottiin tosiaan se Twilight Houkutus -dvd. Se ei tuottanu pettymystä, vaikka olin jo lukenu kirjankin.  Tykkäsin!  Nyt ei kun ootellaan toista osaa dvd:lle. En käyny elokuvissa kattomassa sitä, kun tää minun villitys alko vasta sen jälkeen.

Aamulla oli töihin lähteissä yllättäin taas yli 15 astetta pakkasta! Eilen oli niin ihana auringonpaiste, että ei ois uskonu noin korkeita pakkasia enää tulevan.  Ja mistä niitä sairaslomia riittää?? Taas oli 2 henkilöä saikulla!

Illemmalla käytiin vielä naapurin Riki-koiran kanssa lenkillä. Miäkii jaksoin lähteä, sohvaperuna!  Sit olikin taas nilkat kipeät. Minulle ei kyl mikään liikunta sovi.  Olen muuten menossa jalkojen rakenneanalyysiin, vai sanoinko sen jo? Se jalkahoitaja minut sinne houkutteli. Ihan mielenkiinnolla ootan mitä sillä on annettavana.

Nyt jos menis nukkumaan, niin jaksais aamulla nousta ees jotenkinpäin pystyyn kuuen aikaan. Mut kun miä olen illan virkku ja aamun torkku...Nauru