Tekis miel alottaa jotain työtä, mut ei oikein keksi mitä. Siitä sitte synty tämmönen välipalatyö. Lanka on 2 -kertasta Tennesseetä. Ja joo-o. Taas vihreetä, vaikka en kyllä oo mikään vihreän ystävä. Mut ehkä joku on. Mistä sen tietää. Nekun päähän tää ainakin käy hyvin.

Tennessee%20-baskeri%20-11%20N.jpg

Eilen oli kiva päivä, kun ties, että tänään ei tarvi mennä töihin. Niinpä kuhkusin taas puoleen yöhön ihmettelemässä. Tämän hatun jälkeen etin vielä uutta ohjetta ja siinä samassa sekotin tänkin ohjeen sinne lehtikasaan, enkä jaksa enää ettiä. Se oli joku Suuri Käsityölehti. 

Vielä piti silmät ristissä alottaa kämmekkäät, kun löyty se yks kiva ohje, jota olin säästelly. Minulla on lehtipinoissa osa lehistä aina käännetty kaksinkerroin levälleen, jos on joskus löytyny joku kiva juttu siltä sivulta.

Eilen illalla kattelin Twilight Uusi kuun ihan kahteen kertaan (olen nähnyt sen joskus aiemminkin). Olin luvannu Nekulle, että lainaan sen, kun yks kirja on luettu ja eilen se oli. Katottiin Nekun kanssa ja sit tuli pojat kotiin ja toinen heistä alko kattomaan. Minä mukana. Jalka suussa Toisen pojan mielestä elokuva onkin täyttä Vampyyrisalkkaria.  Tää oli niin hyvä houkutin Nekulle, että lupasin lainata seuraavan osan, kun seuraava kirja on luettu. Koulussa voi nimittäin "suorittaa" lukudiplomin, johon tarvitaan 8 kirjaa. Vähä tervasaa se lukeminen on ollu, mut nyt puuttuu enää 2.

Nyt meen aamukahville ja kymmeneltä hierojalle. Pitkästä aikaa. Mukavaa kerskiviikkoa!!!