Tulin töistä ja postilaatikossa oli minulle paketti. Olin voittanu Enkulin käsitöiden arvonnassa.  Näin kyllä jo blogissa vilautuskuvan voitosta, mut en silti tajunnu, että se oli voittoa koko juttu!  Tää on niin mahottoman arvokas voitto, että en voi uskoa! 

ggg%20003-normal.jpg

Mulla on itelläni pääasiassa Novitan lankoja ja nyt pääsen tekemään välillä jotain muita kokeiluja. ;)  :D  

Aivan ihana palkinto. Kiitos tuhannesti. Tunnen olevani aivan erityinen. 

Enkulilla on aina musiikkihaasteita ja niihin on minusta kiva ottaa osaa, koska rakastan kaikenlaista musiikkia.  Musiikissa on aina jotain syvällisempää, jota ei ensikuulemalta huomaa; ajatusleikkejä, pieniä yksityiskohtia, rytmikikkailuja, yllätyksiä ja sanat, jotka avautuvat kuuntelijalle monin eri tavoin. 

Tässä lankapaketissa silmäni osui ensimmäisenä Ilun handun  lankavyyhteen, jonka nimi on Paradise Oscar.  Jos joku nyt ei vielä tienny, niin olen euroviisufani. "Peter is smart, he knows the european countries by heart..." eli Da da dam, Suomen euroviisuedustaja vuodelta 2011. Lanka on pehmeää, mukana 15% silkkiä. Kestää herkempikin hipiä. :)

Delightissa on herkullisia värisävyjä kerässä; ruskan värejä ja mustaa ja punaista. Mielenkiintosta nähä, miten ne asettuvat neuleessa. 

Tico tico soi mielessäni useasti. Tykkään itekin soittaa sitä. Tätä lankaa en oo kokeillu, vaikka se onkin Novitan.

Fabeleissa on ihania karkkevärejä. 

Nyt vaan hykertelen.  Luen enkelikorttia, koska mitäpä muuta Enkulilta voi odottaa, kuin enkelikorttia. :)  

Muita suunnitelmia ei vielä ehtiny kehkeytyä, mut olen just luvannu osallistua junasukkien keräykseen vauvoille, joten ainakin osaa langoista aion käyttää niihin. Se kuulostaa sinänsäkin oikealta, koska olen saanut langat lahjaksi, niin voin myös lahjoittaa niistä iloa muille. 

Kiitos ihanasta paketista, Enkuli!!