Ainakin olen jo valmistautunu tekemällä pukinkonttiin taas yhet sukat. :)

Nää nyt on 90 prosenttisesti samanlaiset, kun aiemmin tekemäni, mut ne lähti käpälistä ja jouduin tekemään uuet.  Laitoin kuvan vain todisteeksi, että kyllä täällä neulotaankin!  Langankulutukseen kirjaan näistä 235g.  Sukat on kokoa n. 39. 

pukinkonttiin%20-16.jpg

Ehdittiinpä pyörähtää kesätorillakin. Oli niin kiva kyltti, että nappasin kuvan.  Tällänen löytyy Werlasta, jossa on myös Unescon mailmanperintökohde; vanha pahvitehdas. 

2016-06-04%2013.45.47.jpg

Myynnissä oli suloisia variksia, joista sainkin yllättäin yhden jo etukäteissynttärilahjaksi. Söpö! 

2016-06-05%2011.00.15.jpg

Lomalla olen ehtiny kyläillä kissakylässä.....

2016-06-05%2013.30.04.jpg

Sekä heppa- ja ponikylässä. 

2016-06-05%2018.01.50.jpg

Olen veivannu fillarilla ympäri maita ja mantuja. Vajaan viikon aikana kilsoja on kertynyt jo 180 ja rapiat päälle. Tänään viimeksi. Matkaa kerty 82km ja olen oikein tyytyväinen itteeni! Alkumatka oli aika tahmaista ja meinasin kääntyä jo takasinkin. Sisu ei kuitenkaan antanu myöten ja jalatkin huomas jossain vaiheessa, että hyvinhän tää menee. Viimeset 5 kilsaa kotia kohti oli kyl aika kitusia. :) Vaan teinpäs sen!! Hyvä minä. Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse?? 

Tää pyöräily liittyy kaupungissamme järjestettävään pyörävaellusjuttuun, jossa kerätään leimoja kortissa mainituista kohteista. Miä oon tällänen yllytyshullu, jolla pitää aina olla jotain tavoteltavaa ja tääkin tietysti sopii minulle erittäin hyvin. Tuleepahan liikuttua.