Ootteko katellu tilastoista, millasilla hakusanoilla teiän blogiin on löydetty? Pikkasen herättää hilpeyttä jotkut niistä. Nekun kanssa saatiin oikein kunnon naurut. Onhan siellä suurin osa ihan selviä hakuja asioista, joiden tunnistan liittyvän johonkin vanhaan juttuun. 

Ainakin minun käsityötaitoja on kovasti arvostettu mm. hauilla, jotka käsittelee LAPASEN OMPELUA, KOIRAN ASUSTEITA (meillä ei ole koiraa!) tai REPPANAN SOHVAPERUNAPEHMOLELUN OHJETTA  Useissa hakusissa on myös etsitty BATMAN VIITAN tai TERVEYSSITEEN KAAVAA. Joku olisi hurjasti kiinnostunut TUUBA -NEULEESTA ja TEKOTURKISTA HARTIOILLE. Entä mistä saisi SUOMALAISET KORVALÄPÄT?????  HUKKAPUTKEN TEKO on minulle ihan jokapäivästä hommaa. Tietääkö joku, millä työkaluilla tehdään HÄMÄHÄKKIVIRKKAUSTA?

Askartelu yms. väkerryspuolelta on huomioitu KRUUNUKORKIN SAKARA -harrastukseni. TAITTUVA NAULAKKO on hyvä olla olemassa.

Olen blogissani harrastanu jonkin verran leipomista, joten ymmärrän täysin nämä ruokaan ja ravintoon liittyvät haut, kuten  ONKO PÄÄRYNÄ TERVEELLINEN HEDELMÄ? tai millainen on RIIVATTU PANNUKAKKU.  VINONELIÖN muotoisesta JOULUKINKKU -ohjeesta en oikein ole varma, mut minua on kyllä hyvä muistuttaa ottamaan HERNEKEITTO PAKASTIMESTA. KÄRKKÄISEN PURKITUSKONE on vielä hankkimatta.  Olen todella otettu, että joku haluaa tehä MUROKAKUSTANI ESSEEN!!!

Kirpparihankinnat on olleet aina lähellä sydäntä. Niinpä ei minua ollenkaan yllätä, että lukijat haluaa nähä miltä näyttää MYYTÄVÄT DISKOPALLOT, RUKINPYÖRÄLAMPPU. Nyt tulee tunnustus: en oo koskaan käyny Lidlissä (jääköön syyt mainitsematta), mut siitä huolimatta löytyy blogistani vastinetta hauille HIERONTATUOLI LIDL ja OVEN PÄÄLLE NAULAKKO LIDL.

Lukuharrastajana voin sanoa nyt rehellisesti kaikille, että TARZAN OPPII LUKEMAAN!  Toivottavasti tää ei ollu paha juonipaljastus...

Hoitajan näkökulmasta oon tyytyväinen, että blogistani on löytyny tietoa sinulle, jolla on ÄRSYYNTYNY VATSA, tai teille, joita vaivaavat KIVUNTUNTEMUKSET UNESSA, SUURET JALAT  tai jos kysymyksessä ovat MUISTILÄÄKKEET.

Tää ulkonäköjuttu tuli vähä puun takaa, kun en muista HIUSMALLEJA täälä esitelleeni. Toisaalta KYNSIENI KORISTETANGOT  ja salainen hiustenhoito-ohjeeni KIHARAT SIENESSÄ voivat vetää puoleensa myös hiusmallien etsijöitä.  En tiennytkään, että blogini on saanu tunnustuksen: "PIDÄN LASEJA" -BLOG!!  Se on aivan totta!

Jatkuva liikunta on minulle lähellä sydäntä (????). Ainakin miulta on etitty tietoa REISILIHASJUMPASTA KOTONA. Olen ilmeisesti antanu myös ohjeen muillekin: VEDÄ MATTO JALKOJESI ALTA.  Tietysti tiiän myös yleisesti paljon urheilusta, kuten RANUAN JÄÄHALLIVUOROT. 

Lopuks haluaisin vilpittömästi onnitella tätä hakijaa, joka kertoo, että LAILA HELMINEN KUULUU TÄNÄÄN. Eikö ole ihanaa! Terveisiä myös sinulle SUOLANEN SAMULI.

Tämän jutun jälkeen en enää ihmettele outoja hakuja. Silmänisku Jos tää täyttää sinusta meemin tunnuspiirteet, niin kokeileppa siäkin  onneas omissa tilastointi -tiedoissasi.