Tein vaihteeks lapaset. Innoituksen sain niihin näistä sukista.

lap%20001.jpg

Lanka 2 -kertasta  Woolia ja Nallea. Puikot nro 4, 13s puikollaan. Silmät ja nokka on jälkipistelty.  Miehen koko. 

Nyt olen yllättyny, miten hyvin sain pidettyä ton koon, vaikka oli kirjoneuletta. Yleensä min neule vetää tosi kireäksi. Tässä tapauksessa, kun olin varautunu siihen, niin työ ei kiristänykkään. Lapaset ois voinu olla jopa hiukan pienemmät. :)

Tänään on jännittävä päivä. Olen ollu 5 viikkoa sairaslomalla ja huomenna palaan töihin. Mulla on tänään vielä lääkäri, jonka jälkeen vien meiän lemmikkihamsun eläinlääkäriin. Lisäksi yksi lapsista muuttaa pois kotoa.  Aikamoinen setti käsiteltäväksi. Huomenna olen jo paljon enemmän kokeneempi. :) En voi sanoa että vahvempi, kun en tiiä oonko. Jos selviydyn ekasta työpäivästä ja -viikosta, niin sitten voin onnitella itteäni. Jännitys on osaltaan varmaan sitä, että eteen tulee asioita, jotka on uusia. Mul on ollu mietelauseena, että "tulta päin". Saa nähä vieläkö sama mentaliteetti löytyy. Aika epävarmalta tuntuu. Vieläkö pystyy selviytymään samasta ku ennen.  Jotenkin siltä uskolta putos ainakin tilapäisesti pohja tän sairastumisen myötä. 

Olo on kuitenkin selvästi positiivisempi ja haluan taas mennä töihin. Ainakin kokeilemaan.  No nyt sanoin vähä virheellisesti. Halu mennä töihin on ollu mulla koko ajan. Ajoittain jopa pakkomielteisesti. :)