Halusin uuen kameran, joka on niin pieni, että sitä viittii kantaa mukanaankin.  Oisin tietty voinu ostaa uuen puhelimen antiikkimallini tilalle, mut olen niin kiintyny pieneen, taskukokoseen läppäpuhelimeeni, että en voinu ees harkita sellasta vaihtoehtoa. ;)

003-normal.jpg

Inhoan sitä, että reissussa on muutenkin kannettavaa ja sit kamera painaa vielä kassissa. Nyt ei ainakaan paina niin paljon ja toivottavasti kuvatkin on parempia uuden kameran myötä. Koska inhoan myös sitä, että pitää lukea käyttöohjeita, jotta voi käyttää jotain laitetta, olen onnistunu saamaan ohjeita Nekulta. Miehen olen saanu lukemaan käyttöohjeita, jotta voi kertoa minulle oleellisimman, että ei tarvii ite lukea. ;D

Olen ilonen myös siitä, että tätä mallia löyty yllättäin myös punasena. Siinä on minulle jotain nostalgista, koska minulla oli nuorena semmonen punanen kamera; Tomato, jonka sain vanhemmiltani lahjaksi. Se ei ollu digikamera, joten se on siirtyny lasten leluksi jo kauan sitte. 

Uutuuksia meillä on ollu myös nää banaani-suolapähkinätoastit, joihin löytyy ohje Yhteishyvän Ruoka -lehestä lokakuu 2013. 

lop%20010-normal.jpg

Nää oli ihan hyviä, vaikka hiukan ehkä erikoisia. Kermavaahdon kanssa meni hyvin. Näissä on vielä käytetty täysjyväpaahtiksia, joten ovat terveellisiäkin!