Hei, kuka muistaa vielä One hour bagin??? 

Tein niitä aikanaan useita. Jostain syystä kassit ovat kummitelleet mielessäni taas viime aikoina, joten kaivelin lootiani, kunnes löysin vielä alkeellisen kaavani!  Leikkasin heti useita kasseja, joita oon ommellu sarjatyönä. :) Kaks on nyt valmistunu ja vaikka en mikään ompelutaituri ookkaan, niin olen näihin ite oikein tyytyväinen.

2015-03-30%2017.48.19.jpg

Miä oon ymmärtäny, että näiden kassien jujuun kuuluu kierrätys. En tiiä oonko väärässä, mut sellasilla eväillä tein näitä jo vuosia sitten. 

Tää on farkkukankainen kassi. 

*omasta farkkumekosta yli jäänyttä kangasta

*vanhan kassin yks kahva

*vuorikangas jostain ilmaseksi saatua

*vetskari uusiokäytössä

*kahvan kiinnityslenkit vanhan repun hihnasta värkätty. 

Toinen puoli on kuvioton.

2015-03-30%2017.48.30.jpg

Sisällä kangasvuori, jossa avoin sisätasku. 

2015-03-30%2017.49.03.jpg

Alla maastokuvioinen kassi.

*ulko- ja sisäkankaat pojan vanhoista maastohousuista leikattua punttia. 

*hihna oman rakkaan jo edesmenneen laukkuni hihna, kiinnitettynä taas vanhan repun hihnanpaloilla. 

*merkki kirpparilta haalittua

*kukkanauha ja napit  omasta varastosta

2015-03-30%2019.13.33.jpg

Olen ihan mahoton hamsteri ja mulle on kasaantunu eri ihmisten poismenevää käsityötavaraa; kankaita, nappeja, nauhoja, vetoketjuja jne tosi paljon. Kiva, kun niillekin löytyy käyttöä. := 

Näitä on tulossa vielä lisää....