Olen nyt toista päivää kotona potemassa tätä flunssantapaista ja olen tullu siihen tulokseen, että inhoan aurinkoa!  Silmiä on kirvelly ja ne on vuotanu ihan urakalla. Lopulta kaivoin aurinkolasit esiin ja kävelin ne päässä sisällä, joka kyllä herätti hieman hilpeyttä muussa perheessä. Myös Finrexin -flunssalääke auttaa vähän.

Inhottavan olon takia en oo saanu hipastuakaan isoa neuletyötäni, mut jotain pienempiä juttuja, joita voi tehä aina vähän aikaa, ilman isompaa keskittymistä, olen saanu aikaseksi. Kankaanmaalausprojekti on edenny, keltasta on ilmestyny lisää puuhommana, koruja on tehty ja myös näitä virkattuja kukkia, joita on tarkotus viedä tytön koulun pääsiäismyyjäisiin.

kukat%20-11.jpg

Tätä kuvaa pitäis nyt päästä kattomaan 3D:nä (minun lempparijuttu!), jotta nää näyttäis joltain.  Nappeja löyty kivasti siitä satsista, jonka kerran löysin Turun kirpparilta, kun oltiin reissussa. Jokaisessa kukassa on takana hakaneula kiinnittämistä varten.  Kehittelin vähän uusia kuvioita, kun vanhat alko kyllästyttämään. Minun lemppari on toi isompi valkonen, joskin sen yläpuolella oleva vaaleanpunanen on samalla mallilla.

Niin ja tossa keskellähän on tosiaan Herra Jänis, joka on kirjanmerkki. Niiden tekeminen tosin loppu tämän yhen jälkeen. Jostain syystä.

Näillä kukilla osallistun myös Virkkausringin meneillään olevaan aiheeseen.

Kerro se kukkasin 1.2. - 31.3.2011

Jos haluatte lukea huonon kirjan, niin suosittelen Juha Vuorisen kirjaa Painajainen piparitalossa. Ostin sen kerran pokkarina kirpparilta, kun olin tästä Vuorisesta ilmeisesti kuullu tai lukenu. Empä oo ihan äsken lukenu hölmömpää kirjaa, ja miä sentään luen vähä kaikenlaisia kirjoja mielestäni aika ennakkoluulottomasti.  Pitihän se lukea loppuun, kun olin kerran alottanu.  Nyt toivon vähän parempaa antia Jacobsin Pieneltä lankakaupalta.  Luulen että aiempi rimanalitus on helppo ylittää.