Kauniina päivänä piti napsia kuvia terassin yksityiskohdista.

upi%20019-normal.jpg

Koiraverkon jämistä syntyi vielä pikkuinen Lennu Lokin poikanen, vihreevalkoinen. Siinä se  nyt leijailee. 

Myös "kalanruodot" on löytäneet paikkansa. 

upi%20026-normal.jpg

Myyjäisistä löysin talvella kiltin palokärjen.

upi%20024-normal.jpg

Lece -liskokin on löytäny paikkansa meiän ulko-oven vierestä seinältä kiipeilemästä.  Se on tosi iso ja näkyvä, mut suurin osa meillä käyvistä ihmisistä ei näe sitä sisään tullessaan. :)  

upi%20028-normal.jpg

Mulle on iskeny joku stressinpoikanen ja yöt menee pulistessa. Unet on painajaisia tai jotain muuta kummallista. Tässä muutama "uninäyte":

*minua viedään väkisin jonnekin, mihin en taho, jolloin herään siihen, että huudan ääneen. (mieskin herää ja luulee, että nyt on joku hätä ;D )

* olen lupautunut paikalliseen kouluun opettajan sijaiseksi muutamaksi päiväksi. En voi käsittää miksi. Opettajan ammatti on minusta jo suorastaan pelottava ajatuksenakin.  Istun opettajanhuoneessa (omassa vanhassa koulussani) ja ootan, että joku kertoo mihin luokkaan menen, mitä opettamaan ja koska. Kukaan ei kerro, kaikki vaan esittelevät minulle opettajainhuoneen kalusteita yms. 

*menen pyörätuolivanhuksen kanssa parvekkeelle ja huomaan, että ei ole kaiteita. Yritän palata sisään, mutta silloin me molemmat pudotaan toisen kerroksen parvekkeelta. Unessa ei kumpaakaan sattunu kovin paljon, mut aamulla oli kyllä selkä vähä kipeä. :)

*herään yöllä siihen, että yhen asiakkaani omainen seisoo min sängyn vieressä kyselemässä isänsä asioista. En tiedä mitään ja yritän kysellä työkavereilta, jotka ei vastaa. Lopulta nousen ylös, käyn vessassa ja päätän, että palailen asiaan aamulla, kun olen herännyt.

Onkohan mulla nyt lääkitys ihan kohallaan??  Se on jo entuudestaan selvää, että mielikuvitus on ainakin hurja.  Unissahan ihminen ilmeisesti käy läpi päivän tapahtumia ja unet kuvastavat niitä.   Minulla on motto, että eteenpäin vaan, päivä kerrallaan. Yritetään kestää tätä elämän valtavaa keskeneräisyyttä päivä kerrallaan. 

Elämä on kuitenkin aika ihanaa. :)