Nyt tais jäädä tää ranneke -buumi päälle.

t%C3%B6iss%C3%A4%20N.jpg

Näihin saa hyvin käytettyä yksittäisiä värinloppuja. Olen neulonu kerää molemmista päistä, kaksilla puikoilla, ja näin käyttäny koko keränlopun. Näistä tuli pitemmät, melkein kyynärpäähän. Huivi tietty myös seurana. Rannekkeisiin menee mitä menee ja loppukerästä huivi.

Vein töihin yhen villatakin, jonka tein alunperin itelleni, mutta en kuitenkaan koskaan oo pitäny. Se katos saman tien ja oli tullu tilauslappuja tilalle. Pitäis tehä kaks samanlaista. Myös yksiä villasukkia pyyettiin. Sukat on kiva tehä, kun ovat niin nopeet ja raidallisetkin oli vielä toiveena. Yleensä en tee tilauksesta mitään isoja juttuja, mut nyt kun minulle vakuutettiin, että ei oo mitään aikataulua, niin päätin tarttua hommaan.  Samojen juttujen moneen kertaan tekeminen tappaa joskus aika hyvin luovuuden. Ei ehi tekemään mitään uusia kivoja inspiksiä. Jospa nää tulis nyt vähä niinku sivussa.

Olen jo pitkään ollu menossa ostamaan imuriin uusia pölypusseja ja eilen viimein tein sen ihan oikeesti. Vaan myyjäherrapa pistikin pahan! 3 lootan tosi hyvä tarjous!! Mietin vähän aikaa, että kuinka kauan mahtaa 12 pussin määrä kestää, mut sit se Sulo Vilén taas alko huuella korvaan. Nyt olen siis pölypussien onnellinen omistaja. Ihan kiva, kun olen niin kova siivoamaankin.... Jalka suussa