Vähän on taas aikaa vierähtäny. Olen ollu nyt enemmänkin pihahommissa, haravoinu yms. Käänsin jopa vanhan mansikkamaan nurinniskoin.  Lisäksi meillä on vietetty Nekun synttäreitä ja muutakin menoa on ollu ihan riittämiin.

Huomenna ois nimipäiväkekkerit. Jotain viemisiä piti keksiä  ja nämä tässä on nyt lähössä.

neulatyyny%20ja%20kirjanmerkki%20-11.jpg

Tässä nää nyt ensin kököttää ihan vaan näin. Seuraavassa kuvassa selviää, mitä sieltä purkista löytyykään.

kes%C3%A4toppi%20-11%20022.jpg

Koukku onkin itse asiassa kirjanmerkki. Koostuu koukusta, vaijerista, tulppaanihelmestä, siipihelmestä ja pyöreästä helmestä, sekä lukkohelmestä. Väri on niin hempeen vaaleenpunanen, että se ei taida tässä näkyä.

Purkki. Se se on vasta nyt saanu sisukset. Ostin sen jo kauan sitte ja minulla on toinenkin oottamassa. Molemmat kirppikseltä löytyneitä kannellisia mukeja. Leikkasin kankaasta pyörylän, laitoin keskelle täytettä ja ompelin käsin koko komeudesta pallukan. Sen liimasin kuumaliimalla mukin pohjaan ja voilá; tässä meillä on siisti neulatyyny!  Ajatus lähti siitä, että minulla on aina  neulatyyny "käsillä" ja se on ihan hirmu rötjäkkeen näkönen. Niinpä näin jossain blogissa kauan sitte (minulla tää juttu hautui kuukausia :D ) neulatyynypurkin.  Tässä on nyt minun sovellukseni.