Syksyn saapuminen ei tosiaankaan vaikuta kovin aktivoivasti minuun. On vaikea saada mitään alotettua, tai saatettua loppuun. Töissä on taas vaihteeksi tunne, että pitäis saada lomaa tai pitäis päästä muualle töihin. Stressivatsa kiukuttelee.  Siltikään ei oo tapahtunu mitään, mikä ois sysänny ajatuksia tähän suuntaan. Kaikki tuntuu olevan pienten asioiden kasaantuvaa summaa.  Onko tää nyt sitte syysväsymystä?? En oo ennen ees tajunnu, että mulla vois sellasta olla. 

Käsityöt junnaa kerta kaikkiaan paikallaan. Hämmästyttävintä on, että en oo heittäny hanskoja tiskiin, vaan olen yrittäny sinnitellä eteen päin. 

Nyt nää kuvatkin taas sotii minua vastaan. Välillä ei oo mitään ongelmaa, mut välillä käy näin. Kuvat on ihan oikein päin, kun siirrän ne, mut täällä ne kääntyy uhmaamaan maan vetovoimaa.   Kuvat ei nyt oo huononiskaisille. :)

2016-09-05%2009.41.31.jpg

Näitä sukkia olen tehny jo YLI KUUKAUDEN ja vielä ne on kesken!  Ei huvittais enää yhtään, mut olen ostanu tän mallin ja ostanu myös erikseen langat, joten onhan tää nyt vaan PAKKO  tehä loppuun. Hyvissä ajoin jo näin, että sukista tulee omituisen muotoiset. JOS nyt tekisin toiset, muokkaisin kuvio-osuuden silmukkamääriä, mut eihän sitä ekaa kertaa tehdessä aina tajua kaikkea.  Näistä tulee sit mulle itelleni vaan kotisukat. 

2016-08-30%2019.00.46.jpg

Aiempaa kakkua tehdessä minulla ei ollu kunnon vuokaa. Irtopohjavuokat valuttaa aina sieltä välistä ja niin kävi nytkin. Siitä suivaantuneena tilasin täältä uuden vuokan ja pari muuta, jotka kiehtoi silmää. :)

2016-08-30%2020.39.33.jpg

Kuivakakkuja ei nyt tuu niin hirveen usein tehtyä, mut tää vuoka oli jotenkin erikoinen ja kokeilinkin sitä heti, kun sain sen postista. 

2016-09-02%2014.16.18.jpg

Voi Pyhä Sylvi näitä kuvia.... 

No. Pelkäsin vuokan olevan ihan liian iso kaikille kakkuohjeilleni, mut eipä vaan ollu. Oli sopiva.  Vanha hyväksi koettu kakkuohje. :) 

Nyt kuulostelen elämää muutaman vapaapäivän voimin ja yritän löytää taas sen pienen kipinän, joka ohjaa intoa ja luovuutta. :)  

Mukavaa syksyä syysihmisille ja tsemppiä niille, joille syksy ei ole sitä parhainta aikaa!