Kerroin tossa aiemmin tästä kirppis-myyjäis -sekoiluistani, kun olin meossa paikallekin jo viikkoa aiemmin.  No tänään oli kuitenkin oikea päivä ja vein tavarat paikalle. Puolet oli kirppistavaraa ja puolet käsitöitäni. Sain eurolleen saman hinnan myydyistä jutuista, kuin paikkamaksu. Kyse ei tainnu olla vääristä artikkeleista tai hinnoista, kun ostajia oli aika vähän ja tosiostajia sitäkin vähemmän.  Mut ei se aivan turha reissu ollu:

Olin onneks työntäny kassiin sukkapuikot ja lankaa. Näin pitkälle pääsin aamupäivän aikana.

Eilen kateltiin Nekun kanssa Nälkäpeli -leffa, vuokrattuna. Sitä on kovin kehuttu oikein Dance-kisan tuomaristonkin toimesta. Ainahan voi olla kattomatta, mut katoin kuitenkin, koska olin vuokrannu ja toisetkin katto. En oo ihan äsken nähny huonompaa elokuvaa.  Noita tappamiselokuvia ja ohjelmia tulee ihan tarpeeks muutenkin ja tässä vielä aikuiset ihmiset oli pistäny lapset tappamaan toisiaan. Olkoonkin vaan mielikuvitustulevaisuudesta, mut silti.  No en tämän enempää valita, oma vika kun katoin. Joku ehkä tykkääkin tästä, minulle sen ihmeellisyys ei auennu. 

Aamulla kun heräsin, oli keittiön pöyällä lappu: " Olen ulkona nukkumassa, herättäkää kun heräätte." Luulin ensin sitä vitsiksi, kun pihalämpötilakin oli 4 astetta. Sitte tuli mieleen, että oisko erähenkinen poikani laittanu teltan pihalle. Ei ollu telttaa, mut kiikussa oli liikkumaton vihreä mytty. Sielähän se nukku. Pakko oli kysyä että ootko vielä hengissä ja kyl sieltä vastauskin tuli.  Jotkut ne vaan on niin extreme -henkisiä.