Nyt on sukkia pienille ja vielä pienemmille.

kuu%20005-normal.jpg

kuu%20009-normal.jpg

Lanka Nallea, puikot 2½. Isommissa 12s/ puikko.. Vaaleammat kokoa n.23 ja tummemmat n.26. Isommissa on myös tehty koko ajan 1 kerros enemmän kaikkiin raitoihin. 

Pikkuruisissa sukissa, jotka on tarkotettu tyttösten nukeille, on 6s/ puikko.  Toivottavasti nää tytöt leikkii nukeilla. Eihän sitä tiiä. Eihän kaikki tytöt tykkää nukeista. Voihan nää sit sitoa toisiinsa vaikka avaimenperäksi tai kassinkoristeeksi. 

Viikko on kulunu hitaasti. Olen tehny kaikenlaista, mistä pitäis olla apua stressaantuneelle. Olen Lukenu, neulonu, ulkoillu, askarrellu, käyny kylässä, kokeillu ayurveda -hoitoa, soittanu pianoa ja huilua tuntikausia, sekä kirjottanu sivutolkulla tekstiä.  

Askartelu loppu lyhyeen, kun ei kärsivällisyys enää riittänytkään.  Kylässä olen kärsimätön ja lähes vihanen. Yritän peitellä huonotuulisuutta olemalla hiljaa. Lenkille lähtö tuntuu ihanalta, kun saa raitista ilmaa, mut väsyn tosi nopeasti. Takaisin raahustaminen on robottimaista köpöttämistä. Pumppu kiristää ja huimaa. Huomenna pitäis mennä töihin. En tiiä oonko työkuntonen, mut sairasloman uuelleen hakeminenkin tuntuu ylipääsemättömältä. Mulla ei edelleenkään oo kuumetta! Toisaalta ei pitäis kauaa olla töistä pois, toisaalta pitäis olla tarpeeks lepoa.  Tiedän, että töissä on kevennetty jo minun työtaakkaa, eli nyt pitäis vaan mennä sinne.  Nyt ei enää itketä, mut jännittää aamusta iltaan.  Lähtiskö se sillä, millä se on tullukkin, vai mitenkäs sitä ruukataankaan sanoa.