Jälleen harjoituspipo. Yritän siis tehä tietynmallista pipoa, johon voin päälipistellä kuvion.  Eilen illalla sainkin sellasen aikaseksi, mut kuvio vielä puuttuu. Pipo onnistui vain, koska olin harjotellu sen tekemistä jo useaan otteeseen. :) 

Tässä myös: Näin kuvaat itseäsi, osa 173.  

2015-10-17%2013.47.42.jpg

Pipo on tehty 7-veikasta, silmukoita 3½ puikoilla yhteensä 122.  En muista yhtään, mistä tän silmukkamäärän tempasin, mut se on tietysti liikaa. Piposta tuli väljä. Lisäksi tein jotain ihme lisäyksiä joustimen jälkeen, mikä teki piposta vähän naismaisen, joka ei ollu tarkotus.  No. Nyt minulla siis oli pipo, joka ei vastannu tarkotustaan. Jotainhan sillekin oli tehtävä, joten etin netistä kuvion, jonka päälipistelin tähän. 

Toi päälipistely on mulle ja niiiiin vaikeeta. Sitä pitäis harjotella ja harjotella, ennen kun siitä tulis siisti. Lisäksi se ei taas osu yksiin min kärsivällisyyden kanssa millään.   Mikähän siinä onkin, että joitain juttuja jaksaa tehä vainka kuinka kauan ja tarkasti, mut jotkut jutut pitäis saada heti tehtyä pois alta. 

Minulle on tapahtunu jotain merkillistä: olen löytäny taas soittamisen!  Joku ehkä muistaakin viime syksyisen stressini, joka vei fyysisen toiminnan lisäksi myös henkiset jutut nolliin.  Vaikka nousin sieltä pikku hiljaa ja olen taas ollu töissä siitä asti, niin jotkut jutut vaan jäi, enkä oo saanu niistä kiinni millään.Ei oo löytyny mitään iloa esim. tästä soittamisesta.  Jätin huilun soiton, orkesterin ja pianotunnit.    Ihan täysin.  Nyt olen ollu viikon lomalla ja ehtiny tehä kaikenlaista.  Alkuviikon Kässäklubi oli jollain tasolla tosi voimaannuttava kokemus. Lisäksi tuttava ehdotteli yhtä soittoprojektia samoihin aikoihin.  Olen myös touhunnu paljon askartelun parissa ja saanu valmista aikaseksi ns. epätavallisella luovuuden saralla.  

Yht´ äkkiä tuli tunne, että nyt pitää kaivella se pilli esiin ja soittaa!  Nyt olen soittanu jo useana päivänä.  Toivottavasti into pysyy yllä, sillä musiikki on niin iso voimanlähde  moneen asiaan.  Vielä ku oppis relaamaan töissä, niin kaikki ois hienosti. :)