Kävin vieraassa roskiskatoksessa (ihan asiallisissa asioissa) ja löysin sieltä pinon jollekin ylimääräseks jääneitä lehtiä. Suurin osa oli kässälehtiä, joten minulla heräs heti mielenkiinto. Enimmäkseen ne oli Suuri Käsityö -lehtiä, joita minulla on tosi paljon. Nää bongasin kasasta ja toin kotiin. 

Toissapäivänä tein täytettyjä lettuja pitkästä aikaa:

Tein lettutaikinan ilman sokeria. Täytteenä on jauhelihaa, riisiä /ohrasuurimoita seassa)  ja mausteita. Sekaan sulatin Koskenlaskijapaketin.  Oli ihan hyviä, olen pitäny töissäkin eväänä. Meillä on vaan muu porukka niin mausteiden perään, että niiden mielestä nää ei nyt sit maistunu oikein miltään ja ne kääräs ne auki ja töräytti jotain soosia sekaan. Eli se siitä sitten taas.  Olen alkanu uskoa, että kun käyttää koko ajan paljo mausteita, niin makuaisti turtuu. Pitää lisätä aina vaan enempi. Tai ehkä oon ite se omituisuus, jonka suussa ei saa maistua mikään. Mene ja tiedä. 

Tänää ois eka pianotunti tänä syksynä. Soitetaan ilmeisesti Ukko Nooaa, kun on kesän aikana varmaan vähä ruostunu noi taidot...