Minua pyydettiin tekemään lakkakakku ja tällainen siitä tuli.

2016-08-27%2010.06.55.jpg

Minul on hyvä kakkupohjaohje, mut nettiä selaillessa tuli mieleen kokeilla jotain uutta. Löysinkin sellaisen täältä.

Täytteenä on lakkoja ja siitä toi alkeellinen marsipaanikoristelukin. :)   Ekaa kertaa kokeilin tota sokerimassaa ja se toimi muuten ihan hyvin, mut minulla oli vähän liian vähän sitä. Jouduinkin paikkailemaan muutamia kohtia sivuilla... 

Lakan ohella täytteenä on toisessa välissä Flora Vispi + vaniljarahka (Valio) + vaniljatuorejuusto (Viola). Toisessa välissä juuston tilalla suklaanmakuinen tuorejuusto (Viola). 

Neulerintamalla on ollu vähän hiljasempaa, kun olen hissukseen yrittäny neuloa vähä vastenmielistä ohjetta. Välillä on jääny jopa neulomattomia päiviä, mikä on äärimmäisen harvinaista. Yritän kuitenkin saattaa neulomuksen loppuun, kun olen oikein erikseen ostanu siihen ohjeen. 

Äsken olin pitkästä aikaa soittelemassa. Kesällä on ollu taukoa harkoissakin. Aamusella tuli soitto, että tänään ois marssisoitto, tuletko. No miähän menin, kun oli aikaa. Oli ihan mukavaa. Kova tuuli vippas vaan koko ajan nuotit sivuttain ja piti soittaa osittain "hatusta" . :)