Näitä paperinaruja olen pyöritelly käsissäni ja kattonu mitä tulee. Tästä tuli nyt tämmönen ruusukimppu. 

koo%20009.jpg

Eilen olin pikkujouluissa. Ei ollu kyl ollenkaan joulunen tunnelma vielä. Meil olikin sielä sellanen bändi, joka soitti kyl ihan muuta, kun joulumusaa. Oli ihan kiva kuunnella.  Sen lisäksi oli jouluruoka, ei muuta. 

Voi kun vois joskus rikkoa kaavaa ja tehä jotain ihan muuta jouluruokaa. Aina kun alan suunnitella höyrytettyjä lanttu- tai porkkanakuutioita, niin joku alkaa vaatia laatikoita.  Jouluna on niin paljo kaikkea raskasta ja rasvasta ja kermasta, että ois kiva keventää ees jotakin osaa. Sieltä herkkupuolelta ei keventäminen kuitenkaan onnistu. :) 

Olen jostain syystä nyt jo alkanu miettimään näitä joulukuvioita. Ei sen puoleen, että ois joku joulustressi tulossa, mut ihan muuten vaan. Siivouksista meinaan luistaa niin paljo, kun mahollista. :) Siivoan ne paikat, mitä huvittaa ja mitä ehin, loput jätän. Kyl se joulu tulee, vaikka ei joka paikka oiskaan ihan tiptop. 

Pukin konttiin on valmistunu jotain ja muutakin on valmistunu. Itse asiassa mulla on taas sellanen monen asian keskeneränen hässäkkä kaikessa mitä teen, olen sitte töissä tai kotona. Keskittyminen vähä prakaa. Varmistelen koko ajan jotain. Onneks ees huomaan sen, niin yritän ottaa vähä iisimmin. 

Lämmintä joulumieltä ja joulun odotusta Teille Kaikille!