Siis noin kuvaannollisesti. :) 

Sukkamalli, josta tykkään kaikkein eniten. Siis jos otetaan mukaan ne mallit, joita olen ylipäitensä neulonu. 

Kalajoki -sukat joulunvärisinä, Nalle -langasta. Kokoa n.36.

006-normal.jpg

Olen suuri Harry Potter -fani ja olenkin taas kerran Potter -kirjan kimpussa. Tällä kertaa luen englanniks Salaisuuksien kammiota. Olen lukenu kirjat sekä itelleni, että ääneen ainakin kerran läpeensä lapsilleni.  Englanniksi olen lukenu sen ekan osan ja nyt toka menossa. Ja aina vaan siihen juoneen uppoaa, vaikka olen sentään nähny ne elokuvatkin lukemattomia kertoja. Taian lumoon on niin ihana uppoutua. Olisipa itelläkin mahollisuus siirtyä rinnakkaistodellisuuteen, jossa olis kaikkea ihmeellistä. Hyvä voittais aina pahan, vaikka välillä pelottaiskin. 

Eilen kävin ekan kerran tänä vuonna jouluruokailussa, jonne pääsin soittokavereideni kanssa. Yhdessäoloa ja ruokailua. Joulumusiikkia ei onneks vielä ollu. Olin niin reipas, että menin paikalle kävellen. Kohtapuoliin on taas kuntoutusjakson aika, eikä se sovi, että ei olla liikuttu väliajalla ollenkaan!