Kyl täälä käsitöitäkin tehään. Tässä on siitä todiste. Kaikki tapahtuu vaan kovin hitaasti.

kop%20001-normal.jpg

Tässä taannoin keräilin varastoistani kaikenlaisia sinisiä lankoja. Alotin tehä niistä neuletta pyöröpuikoilla. Nyt on etu-/takakappaleet tehty, hihat puuttuu.  Olisin oikeastaan halunnu vähä keväisemmän neuleen, mut tästä tulee nyt tämmönen. 7 puikot ei ollu yhtään liian paksut, vaikka olin valitsevinani tarvetta suuremmat löysemmän neuleen aikaansaamiseksi. Tässä on niin iso kirjo erilaisia lankoja, että en uskalla ees aatella, miten tää pestessä joskus käyttäytyy. Täytyy pestä jokatapauksessa käsin. 

Tänään olen ollu suorastaan tehokas. Inhoan siivoamista, mut vastapainona on nyt pakkaaminen ja sitä inhoan viel enemmän. Olen pessy vessat, pyykit, saunan ja pesuhuoneen, silittäny, soittanu soittoläksyt, käyny lenkillä ja kaikkea pienempää siinä välissä. Ilokseni olen saanu myös pakkaamisen alulle. Hyvä minä! Huomenna on vähä helpompi jatkaa. Otan aina liikaa tavaraa mukaan ja toisaalta aina sellanen tunne, että jotain ois vielä pitänyt olla. 

Pitkästä aikaa alottelin myös maalaamaan puisia juttuja, joita olen jostain kanniskellu kotiin.  Väreinä on käytetty mustaa ja hopeanharmaata. Täs on kahta erilaista juttua tulossa. Niistä sitte joskus toiste. 

Keväistä viikonloppua Teille Ihmiset!