Tässä pari kakkua suoraan Emerald citystä!

Minun tekemät versiot ei nyt tietenkään oo niin hienoja, mut yritys hyvä. Kuorrutusta en halunnut tehä.

Tää eka on raikas versio tiikerikakusta. Siinä on kaakaoraidan tilalla mustikkaraita. suosittelen! 

Mustikkatiikerikakku, jonka ohje tässä.

ggg%20001-normal.jpg

Tää on myös minulle uusi makukokemus; Pähkinäkerroskakku. Pähkinäinen kerros sekä välissä, että päällä. Tehään mieluusti johonkin pitkänmalliseen vuokaan. Tää oli parasta tuoreeltaan, seisottuaan muutaman päivän ei oikein enää tehny kauppansa.Suosittelen tätäkin! Ohje tässä.

hop%20075-normal.jpg

Nää on nyt jo syöty. ;D  Olen suunnitellu rippijuhlaménuta ja innostunu samalla testailemaan reseptejä. Ensin aattelin jotain kuivakakkujuttua, mut sit sainkin "kuningasajatuksen": teenkin piparibaarin!  Tää on taas niin omituinen idea, että sitähän pitää kokeilla. Ainakaan en oo ennen tällasta toteuttanu. Ja mikä parasta; kaikki piparit voi tehä etukäteen ( ne on oikeastaan nyt jo tehty), jolloin rippijuhlan alla ei oo turhia paineita. Voi vaikka keskittyä siivoukseen, jos on vielä lisää sormia telottavaksi... 

Mulla on siis suunnitelmissa suolanen pöytä ja makeassa pöydässä täykkärin lisäksi piparibaari + erikoisruokavaliot. Kakut olen ihan surutta tilannu tuttavaltani. Eipähän suttaannu aikaa niidenkään kanssa turaamiseen. :D

Piparibaarista myöhemmin lisää. Mukavia, kesäisiä päiviä Teille Ihmiset!!