Olen pitkään ettiny meiän eteiseen sopivaa taulua/ tauluja peittämään vanhan peilin paikan. Lopulta päädyin väkertämään sen ihan ite...

002-normal.jpg

Pohjana on uretaanilevy, jonka päälystin vanhalla, valkosella lakanalla. Teippasin sen takaa ilmastointiteipillä kireälle.  Reunoille virittelin vähän pitsejä, jotka olen saanu joskus. Renkaat on ne rannerenkaat, jotka ostin joku aika sitte kirpparilta. Niiden sisällä on vanhahtavia kuvia (jotka ei oo minun ottamia).  Lisäksi minun mummon virkkaamia pikkuliinoja ja kukkia. Liinat on kiinnitetty alustaan hengettömillä nuppineuloilla, joita saa esim. kauluspaitapaketeista. Renkaat ja kuvat on kiinnitetty rautalangasta väännetyillä pikkulenkeillä. Kukkien sisään kuumaliimasin keskiön napeista. Nyplätyn perhosenkin olen saanut kauan sitten. 

Lopputulos on kaikkea muuta, kun tavallinen. :) Ehkä jopa liiankin erikoinen joidenkin makuun.. Tätä meillä nyt kuiteskin katellaan lähitulevaisuudessa.