Patalappuja Nallesta. Vihreä 45g ja punainen 50g. Puikot nro 3. Alotussilmukoita 47-48. Porokuvio googlehaulla ja kalat sukkaohjeesta.

2016-12-26%2011.26.05.jpg

Toinen puoli vastaväreillä. Reunoistaan virkattu yhteen. 

patalaput%20-16.jpg

Kuvat kallistelevat ilman logiikkaa mihin suuntaan haluavat, riippumatta siitä, miten päin ne alun perin olivat.... :) 

Tänään on eka vapaapäivä tänä jouluna. Peräti yksi kappale. Huomenna jatkuu taas sorvin ääressä.  Yllättävän kivasti on kuitenkin joulumieli löytyny, vaikka on ollukin töissä.  Olen jättäny muutenkin tänä jouluna tekemättä monia juttuja, joita ennen olen jouluksi tehny. Silti se joulu tuli ihan tavalliseen tapaan. Pukki toi minulle mm. korun, unikirjan, suklaata, marmelaadia, kahvia, ryppyvarsivillasukat, glögiä, satokalenterin yms.  Olen ollu vissiin ihan riittävän kiltti. :) 

Vuoden vaihteen jälkeen olen suunnitellu tekeväni jonkun ratkasun tän blogin suhteen. Jää sitte nähtäväksi, mikä se on, vai loppuuko blogin pito kokonaan.  

Mukavaa loppuvuotta Sinulle, joka täällä pyörähdät!!