Vajaa vuos sitte meiltä tyhjeni yks huone ja miä sain siitä käsityöjuttujen huoneen. Olen siitä asti kantanu sinne tavaraa kaikkialta talosta; askartelujutut, langat, kankaat, helmet ja vielä jotain muutakin, mikä ei muualle mahtunu. Se on siis käsityö-/ varastohuone. Huoneessa on kaikenlaisia laatikoita, hyllyjä ja kaappeja, joihin voi järjestellä kaikki jutut. Sitä ei oo kuitenkaan tapahtunu. En ollu järjestelly oikein mitään, olin vaan kantanu kaikki lootat sellasinaan sinne huoneeseen. 

Askartelu - tai muuta inspistä ei oikein oo tullu, eikä huone oo  ihmeemmin houkutellu. Jotain ettiessä on  menny aina aikaa, kun tavarat on missä sattuu. 

NYT VIHDOINKIN olen saanu siivottua ja järjestettyä huoneen!!! Eli nyt saa vaikka joulu tulla, niin tyytyväinen olen tän talon siivouksiin, vaikka kässähuone onkin tähän mennessä ainoo siivottu huone. :)

Sain käyttööni muille tarpeettoman monilokerikon, jota olen käyttäny myös helmien säilyttämiseen. Tähän toiseen laitoin kaikenlaista muuta sälää, kuten magneetteja, silmiä, kulkusia, pieniä tarroja, avaimia, avaimenperäaihioita, pinssejä jne. 

Huoneesta löyty myös asioita, joille en tienny nimeä. Tietäisikö joku teistä?

Tää oli yhessä lankapussissa, jonka olen saanu. 

20141216_214145.jpg

Nää ne vasta ihmeellisiä on. Että mitä nää oikein on?? Ensin meinasin heittää yhen roskiin, mut siinhän roikkuu viel hintalappukin!  Sit löyty viel toinenkin. Keskel on reikä ja sisärenkaas on jotain mittoja. Ei harmainta muistikuvaa, mitä nää vois olla. Vai onks näis ollu jotain kiinni ja renkaat on jääny jälelle? 

20141216_214014.jpg