Töissä taas tuntuu menevän kaikki aika. Aamuvuorojen jälkeen olen vaan tosi väsyny, kun en oo mikään aamuihminen ollenkaan.  Töissä on aika sekavaa ajoittain. Se vähän rassaa. Koko ajan tulee jotain muutoksia. Sikanuha kolkuttelee ovella. Olen ilmottautunu rokotettavaksi. En tiiä koska. Vähä kun niistää kun tulee ulkoa sisään, niin tuntuu, että kaikki kattoo onko sille jo kasvanu kärsä ja saparo.  Siitä olen kuitenkin ilonen kun olen jaksanu pyöräillä töissä edelleen. Kohta saavutan jo viime vuoden kilometriennätykseni.

Viime yönä näin ihan kummallista unta. Ensin tulin autolla Hesasta (normaalisti ajaa n.1½ tuntia) 15minuutissa autolla. Kovasti olin ihmeissäni, enkä muistanu mitä reittiä olin ajanu. Ajattelin, että tästä eteenpäin pitäis aina ajaa sitä reittiä, kun vaan muistaisin mistä.  Sit menin kotiovelle ja lakasin raput. Avain ei käynykään oveen. Kovasti hämmästyin ja kattelin ympärilleni. Huomasinkin asuvani rivitalossa, joita oli ympärillä kymmenkunta ja kaikki ihan samannäkösiä. Neljännellä yrittämällä löysin oman oven. Meille oli tullu hoitoon 2koiraa ja iso kissa, sekä kissanpentu.  Työkaveri (jonka kissa oli lomalla meillä hoidossa) oli just lähteny meiltä ja kertonu, että nyt rakennetaankin kunnollinen pyörätie suoraan niiltä meille. Ajattelin, että nyt se on vinksahtanu lopullisesti. Sit heräsin.

Välillä sitä muistaa unet ihan pikkutarkasti ja välillä ei muista ees nähneensä mitään.  Viime aikoina ei onneks oo tarvinu kävellä unissaan. Jalka suussa

Sukkia oon neulonu ja sitä keskenerästä huivia. Eilen alotin kokeeksi yhtä liivihametta Nekulle. Tuntu siltä, että nyt on pakko alottaa jotain. Saas nähä mitä tulee. Lisäksi joulupukki tilasi minulta samanlaisen villatakin, kun minullakin on. Sitä varten piti laittaa hankintalistalle Rose Mohairia.