Nyt kyllä sain sellasen hullaannuksen, että ostin käsilaukun ja rahapussin. Näin laukun Enkulin käsitöissä ja heti ihastuin. Tilasin tuotteet Mode Lifelta. Laukku ei oo ihan samanlainen, kuin alkuperäinen ihastukseni, mut tää on upee myös. 

piip%20002-normal.jpg

Takapuoli on täysmusta. Olen jo pitkään ettiny myös uutta rahapussia ja nää pöllökuviot oli kerrassaan hurmaavia. Päätin repästä ja tilata myös rahapussin. Nyt on sen suhteen vähä ristiriitanen olo, että en tiiä miten tähän posaan totun. Olen tosi kauan kulkenu mustan, lompakkomallisen rahapussin kanssa, että tää tuntuu vähä oudolta. Olen kuitenkin "ladannu" rahapussin ja aion ottaa sen koekäyttöön.  

Laukussa on just sopivan pituset sangat, jotta kassia voi pitää olkapäällä, mut se ei kuitenkaan roiku  liian alhaalla, vaan jää kainaloon. Sisätila on yllättävän avara. En oo vielä testannu, kun melkein ainoo, missä oon käyny, on työpaikka. Ei se oikein sinne sovi. :)

Töistä puheenollen tapasin tänään iäkkään rouvan, joka alko esittelemään minulle käsitöitään Niistähän tietysti helpolla saa puheenaihetta, kun on kaks käsityöharrastajaa juttelemassa. Keskenerästä neuletta näyttäen hän kysyi, että tiedätkös mikä tää on. Rouva tais yllättyä aika lailla, kun meikäläinen tiesi, että kyseessähän on etiopianuttu!  Näitä nuttuja oli tää henkilö tehny tosi paljo ja lisäksi pieniä pipoja ja tossuja.  Ite olen tietysti nähny näitä blogeissa ja olen jopa tulostanu ohjeen, mut en oo tehny yhtään.  

Täytyy sanoa, että aina on mukava tavata joku innokas käsityöihminen ja vaihtaa edes pikaisia kuulumisia käsityöasioista. 

Ensi viikolla meikäläinen kuntoutuu taas oikein olan takaa. Tiedossa liikuntaa, keskusteluja ja vertaistukea saman työn ahertajilta. 

Mukavaa viikonloppua!!