Ei mitään uutta käsityörintamalta. Oon varttunu uusia lehtiä; Suuri Käsityölehti ja Novita ku hullu puuroa, mut nyt huomasin, et molemmissa onkin sama ilmestymispäivä; 4.1. Turhaan siis taas liidätin äsken postilaatikolla. Iso kasa postia tuli, on nimittäin taas aika uusien postimyyntikuvastojen. Niitä on kiva katella, mut harvoin tulee mitään tilattua. Oikeastaan aika huvittavaa, miten paljon tulee vuoden mittaan niitä muistutuskirjeitä ja mainoksia, kun on taas jotain tarjouksia ja uusia kylkiäisiä. Joskus pitäis oikein laskee montako niitä tulee.

Joululiinoja kaivellessani löysin tämän pöytäliinan

1163449.jpg

jonka oon tehny kodinhoitajakoulussa vuonna 1 ja 2. Siinä nyt on olevinaa jotain viinimarjoja, mansikoita, ja herneitä kirjottuna ihan omalla tyylillä. Jostain KS-lehdestä olin varmaan painanu silityskuviot ensin. Reunaan oon virkannu pitsin. Nyt tää iso pyöree pöytäliina ei oo minkään pöydän kokonen, joten se on vaan ollu kaapissa. Eihän sitä nyt voi poiskaan heittää.

Eilen tuli semmonen ajatus unta ootellessa mieleen, et pitäisköhän tehä semmonen "urheilusivu" tähä blogiin. Miä en oikeen tosta liikunnasta tykkää, ellei siihen oo jotain syytä ja vuosien myötä oon huomannu et yks hyvä syy on "kilpailla" ittesä kaa kuinka usein esim. sauvakäveli tammikuussa, verrattuna helmikuussa jne. Mulla on tämmösiä vähä omituisia juttuja, mut ei niitä tarvi aina kaikkien kai tajutakaan. Joka tapauksessa jälkeen päin on kiva nähä onko sitä tullu mitään tehtyä, vaiko eikö. Vähä niiku kuntokortti-tyyliin.

Otin muuten osaa Kaverille Kaulahuivi-rinkiin, jonka järjestää Anni-Tanni. Nappi on tossa sivussa.