Minna anto mulle tunnustuksen hyvästä kesäkuvasta. Samoin Leenuliini. ja Arja ja Tupuna ja Seijasisko

                        1744409.jpg

Kiitos! Ohjeet löytyy samasta osotteesta. Annan sen eteenpäin kaikille kesäbloggaajille, jotka haluaa sen ottaa :) Erityisesti tietysti niille, joiden kanssa oon kommenttiyhteyksissä muutenkin. Kesäloma on jo pidetty, mutta voihan sitä kesähubaa järjestää muutenkin. Eilen esim. olin työkaverin mökillä saunomassa ja Party light -kutsuilla. Laiturilla oli hurrrja sisilisko oottamassa minuu, kun nousin "Jordanista". Kyllä kuulu kauas minun huuto :) Inhoan tommoisia otuksia ja erityisesti kaikkia hiirennäkösiä. *puistatus*

Otin taas käsittelyyn nää polvisukat ja tussasin niitä koko eilisillan ja ei onnistu, ei sitte millään. Nyt alko kavennusvaihe ja silmukat ei täsmää enää ollenkaa. Purkasin muutaman kerroksen ja yritän kohta uuelleen. Ei raaskis purkaa, kun oon molempia jo tehny jonkin verran.

ONNEA KAIKILLE KAIMOILLE, JOTKA VIETTÄÄ TÄNÄÄN NIMIPÄIVÄÄNSÄ!!!!!! naistenviikko, eikä jaksa sataa ollenkaan!! Tosi outoa.