Mulla on taas koko viikonloppu iltavuoroa. Nekku oli täälä tekemässä helmihommia, kun tulin töistä. Tässä mm. kissa. Siellä se mullassa mönkii.

1806017.jpg

Blogilistalta huomasin tilaajieni määrän nousseen parilla tai kolmella. Kiitos ja tervetuloa :D

Tänään tuli postilootaan uusi Atélje Margarethan kuvasto. Voi että kun aina innostun sitä selatessa. Ne on ihania. Josko taas kaivais sen vanhan ristipistotyön esiin, että sais sen valmiiksi. Sit vois joskus tilata uusiakin. Tosin saatan silti ehkä pikkusen tilata nytkin. Ihan vaan semmosia pieniä juttuja...

Kuntoremonttini edistyy hienosti (4pv). Oon jaksanu tehä kuntohoitajan neuvomia juttuja ihan mallikkaasti. Tosin se ei voinu antaa mulle mitään kovin vaativaa, kun kunto ja jäykkyys on tätä luokkaa :) Vaikka mulle on tosi vaativaa jo käydä lenkillä pitkästä aikaa. Sääret tuli etupuolelta ihan sairaan kipeiksi. Onkohan siellä jotain uusia lihaksia? Pyörän km-mittarikin näyttää sen verran, et kohta täytyy taas nostaa vuoden tavoitekilometrejä satasella (400aan). Alunperinhän se oli 100km/vuosi, joka ei viime vuonnakaan toteutunut. Hyvä minä!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja yrittäkää olla stressaamatta koulujen alkamisesta. Nimimerkki Paraskin puhumaan