Nää ei oo kuulkaas minun virkkaamia ollenkaan, vaan minun äitin varastoa lähössä markkinoille ulkoilemaan.

2100523.jpg

Yllä patalappuja, mm. leppäkerttu, kellotaulu, nukkepannulappu, sydän, korkkipannunalusta yms.

2100525.jpg

Virkattuja liinoja, taka-alalla mm. metallivärisiä. Näitä on enempikin, mut nää oli ne mallit.

Eilen soitin mummolle Turkuun ja hän manaili, että on ihan pakkomielle nää käsityöt, kun hän neuloo siel palvelutalossa hoitajille ja heidän lapsille kirjoneulelapasia. Tää hulluus taitaa kulkea suvussa :D

Olen ollu viime viikol iltavuoros 3 päivää ja neulonu kaiket iltakaudet viel kotona, kun aamul on saanu nukkua, ainakin koululaisten lähtemisen jälkee. Eilen illalla väsytti ihan sikana ja yöllä heräsin ja olin täysin pihalla. Vähän aikaa ihmettelin, et mikä juttu tää nyt oikein on ja hiippailin vessaan. Siel istuin pitkän aikaa, eikä ees ollu hätä. Viimenään aloin tajuamaa, että nyt on yö ja olen kotona ja pitää mennä nukkumaan. Aamul kello herätti ja aattelin että mies on lähössä johonkin, kun on laittanu kellonkin herättämää. Viimenää se tönäs minuu ja sano, että pitäisköhän sin lähtee töihi. Sinne sitte, vaikka tuntu että henki lähtee. Kyllä se siitä sitte taas päivän mittaan. Täytyy sanoa, että kyl noi työt haittaa vapaa- aikaa ja käsitöitä!!!