Yhtenä päivänä kävin anopin kanssa vähä kylillä pärtsäilemässä ja tulin ostaneeksi tällaisia.

Piipunraseeja, kun en niitä sillon yhtenä päivänä oikein kaapistani löytäny. Sinisiä mosaiikkipalasia pahan päivän varalle Nauru nuottiaiheisia servettejä ja helmitöihin tarkotettua vahattua lankaa toi rulla tossa eessä.

Toisena päivänä päätettiin Nekun kanssa vähä kokeilla tota helmihommaa ja tuloksena nämä.

Noi kirjavat on Nekun ja mustavalkoset on minun, eli tarkotettu sen aiemman mustavalkosen paidan kanssa. Olen itse asiassa ihan tosi huono pitämään koruja, mut pitihän alottaessa joku aihe ollaPusu

Luettua on tullu Laila Hirvisaaren Vuoksen helmi -kirja. Pitää tässä nyt oikein ääneen ihmetellä, onko Lailan ote vähä herpaantunu, vai miksi tässä kirjassa ei ole samaa kipinää, kuin aiemmissa sarjoissa? Kertokaapa te mielipiteenne asiasta. Yhdessä kohdassa kirja oli oikein tosi hyvä, ja silloin oli päällä lasten kiusaustilanne, eli henkilörepliikkejä paljon ja tilannekuvausta. Muutoin kirjassa on vähän liikaa yleistä kerrontaa, joka on varmaan peräisin Lailan hyvinkin laajasta perehtymisestä aikakauteen ja sen ilmentymiin. Ihan luettava kirja, mutta jotain entistä Lailaa jäin kyllä kaipaamaan.

Vielä yksi kysymys: jos joku on ottanu minun blogin tohon uutisvirtaosioon, niin näkyykö minun kohalla joku kuva? Minulla siinä näkyy rasti ja meiän kone ei aina näytä kaikkia kuvia, niin aloin tässä epäilemään, että muut näkee jonkun typerän kokeilukuvan ...??