Kiitokset Leenuliinille, joka antoi minulle tän tunnustuksen. Ota Sinä Lukijani se matkaasi!! Leenuliinin blogista löytyy paljon kauniita kuvia mm. enkeleistä. Käykäähän kurkistamassa.

Siis hei!!! Minulla alkaa 2 työpäivän jälkeen lomaviikko!!! Tämä tuli kyllä nyt vähän yllättäin. Jotenkin olin koko ajan eläny viikkoa myöhässä ja luulin loman alkavan vasta ensi viikon jälkeen. Työkaveri ilmotti tekevänsä minun työt maanantaina. Vähän aikaa itekseni mietittyäni menin kattomaan, että mikä vuoro minul sitte on maanantaina, ilta vai vapaa. Ja kas! Koko viikko lomaa! Miten tässä nyt näin pääsi käymään. Ehkä siksi, kun minun loma on viikolla 8 ja koko muun perheen loma on viikolla 9. En siis ole menossa yhtään mihinkään. Saanpahan olla rauhassa. Voisin jopa harkita siivoamista... Meillä saa töissä olla vain 1-2 henkilöä yhtä aikaa lomalla per tiimi. Miä olin viime vuonna hiihtolomalla, joten eipä oo minun vuoro tänä vuonna. Eikä taida olla vielä ens vuonnakaan :(