Yks kymmenestä neuleesta, jotka on minulle, on ihan oikeesti minulle. Tässä se kymmenes on!!

patalappu%20027-normal.jpg

Tää on NIIN ihana! Se on nytkin minul päässäKieli ulkona

Aika kauan kesti tikutella, eikä mul ollu ees oikeen kokosia pyöröpuikkoja, vaan piti ohuilla sukkapuikoilla ja silmukat putoili vähän väliä, kun oli puikot täynnä.

OHO! NEKKU MEINAA MYÖHÄSTYÄ SOITTOTUNNILTA.........

Jatkuu..  Ohje on uusimmassa Käsityökerholehessä. Minun lanka ei tietenkään taas vastaa ohjetta. Päätin tehä angorasta, jota minulla on eri värejä aina muutama kerä. Kulutus 50g.  Tää on niin minun, niin minun että! Tää vihreä on vissiin sen verta tummaa, ettei se nukkaa, kuten aiemmin alottamani angora-Revontuli, joka muuten on kyl jatkunu pikkuhiljaa. Olen kohta ohjeen yläpäässä ja aattelin tehä ylimääräsiä kerroksia, kuten ohjeessa neuvotaan. Sit joskus.

Pikaruokaa tehty seuraavalla ohjeella 4 pss Won Ton -nuudeleita, purkki valkosia papuja, rasia viime joululta silputtua ja pakastettua kinkkukuutiota. Näyttää ihan syötävältä, vaikka ei niin edustavalta, että sitä viittis täälä näyttääHymy

Mies "räjäytti" just vessan lattian. Sinne ois tarkotus saada uus laattalattia entisen muovimaton tilalle. Haju on sanoinkuvaamaton, kun se on kauan sitte tehty ja pissapotta jos toinenkin aikanaan menny nurin ja imeytyny saumoihin.  Hienoa, että nyt alko tapahtumaan!