Eilen olin töissä vähän vieraammilla kulmilla ja tapasin erään tosi herttaisen iäkkään rouvan, joka halus antaa minulle kukkia. Osasin jopa olla kiittämättä! Meinas lipsahtaa, mut onneks muistutettii, et kukista ei saa kiittää. Ne muuten kuolee. No. Ompahan yks kuolintapa pois laskuistaJalka suussa Tässä vaiheessa voisin vaikka mainita, et unohin tässä eräänä päivänä herkkusieniviljelmän yöksi pihalle... Toivottavasti ne ei paleltunu. Ei siellä kyl vielä mitään näy, joten toivon, et säästyivät mullan alla.

1242378214_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pikkupurkissa on samettiruusun taimia, jotka pitäis aika nopeesti istuttaa paremmin ja harvempaan. Vasemmalla on mustanmerenruusu. Kysyin et onko jääny niitä pieniä käpyjä johonkin purkkiin, kun hänellä oli monta isoa kukkaa, niin sain yhen kukista. Oli kyl vähä noloa, kun olin kysyny, mut hän halusi sit kuitenkin ihan väkisin antaa tän minulle.

Nyt pitää taas  lähtee illaksi töihin ja huomenna aamul olis yks pieni kirpputorijuttu, jonne pitäis kasata jotain myytävää. Homma on viel vähä hakusessa, kuten minulla tuntuu nykyään olevan ihan kaikki.