Ei tosin minulla, vaan sillä opiskelijalla, joka antaa sen näytön minulle. Miä olen vaan hänelle työparina. Hän kuitenkin vie ja miä vikisen. Toisaalta on vaikeaa olla tekemättä niitä töitä, jotka yleensä kuuluu minulle. Toisaalta tää on ihan hyvä juttu, kun minun oikea käsi on lievästi sanottuna kipeä. Siitä puiden mättämisestä + eilisestä hieronnasta. Selkä tuli ihan hyväksi, mut käsi tuntuu aika ikävältä kyynärpäästä lapaluuhun asti.  Ei terve ruumis tosiaan työtä kaipaa.

Illalla tarvis lähteä musiikkiopiston kevätpäätöskonserttiin kuuntelemaan. Nekku ei tosin sielä nyt soita, mut kuulolle mennää molemmat. Sivistymään niin sanotusti.

Muistinko mainita, että heitin talviturkit lauantaina?  Vesi oli tosi kylmää, mut ei niin kylmää kun kuvittelin.

Tunika on ehtiny tähän jamaan

1242741768_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Noin puolet siis tehty. Helma levenee, joten viimeset kerrokset on pisimmät.  Keskiosassa kuvio menee aika tasaseen, mut tuola alussa ja sit taas näköjään loppua kohti.

Miten se samurai siinä Heroesissa pääs samaan aikaan kuin se Peter siinä lopussa? Liittyyköhän se jotenkin siihen, että se ei voi kuolla. Jos se vaikka ei oo myöskään vanhentunu ja on samannäkösenä joka ajassa?  Tää on just minuntasonen ohjelma Hymy

P.S. uusi sivupohja Puvustamolta