Juhannus lähestyy ja yks lähtee, toinen tulee, kolmas jää ja loput tekee mitä haluaa. Minusta tuntuu, et kaikki langat häviää käsistä. Siis noin kuvaannollisesti. Eli homma ei oo oikein hanskassa.  Nuorimmat lapset lähtee mummon ja papan kanssa mökille. Vanhin tuli yöllä kotiin seurakunnan leiriltä, kun luulin sen jo hävinneen ties mihin. Mökille hän ei halua lähteä, vaan on kotona. Mies on periaatteessa vapaalla, mut on ns. päivystyshommassa  koko viikon. Miä olen vielä tänään lähössä orkesterin kanssa soittokeikalle yhteen puistoon. Juhannusaaton olen iltavuorossa ja j.päivät aamuvuorossa. 

Naapurissa Herra 47 täyttää huomenna vuosia. Rintakarvat täsmäävät ikään. Eilen saatiin todistusaineistoa Jalka suussa

Eilen UNOHIN mennä fysioterapiaan!!!! HALOO! Ei oo nyt kyllä mitään järkevää selitystä asialle. Vähän hävetti soittaa sinne jälkikäteen. Mul oli vapaapäivä ja olin koko ajan menossa, kunnes viimesen tunnin aikana asia hävis täysin päästä. Olen ihan ällistyny.

Olen jo pitkään oottanu, et pääsen neulomaan jotain kivaa kesätoppia tms. Nyt kun oli mahiksia, niin en löytäny mitään kivaa mallia! Katoin kaikki uusimmat lehteni läpi ja yht´äkkiä huomaankin olevani virkkaamassa ponchoa! Vähä outoa, ettenkö sanois.

Nuorempi poika jatkaa kokkailua. Eilen syntyi omenapiirakka muropohjasta+omenasoseesta+vanilliinikreemistä. Nyt on uunissa herkkukakku, jonka hän aikoo ottaa mukaan mökille.

Tässä vielä kuva alotetusta virkkauksesta ja herkkusienikaksosista.

1245320687_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Koitetaanpa löytää se mielenrauha viimeistään juhannuksena. Nythän on kuitenkin KESÄ!