Vanhin poika alkaa pikkuhiljaa parantua, joskaan ei vielä täysin. Eilen Nekku alko temppuilla ruokapöydässä, joka ei muuten oo ollenkaan uutta, ja illalla selvis että onkin kuumetta. Virus siis tarttui häneenkin.

Uutena neuleena tulossa tällaista

1243955980_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Edelleen painaa päälle tuttavan vauvan syntymähetki ja olen päättäny tehä vauvalle jotain. Vielä on aikaa jonkin verran, mikä onkin hyvä, sillä tää on jo vähä isommalle lapselle. Ei taaskaan minun käsiala täsmää ohjeen kokoon ja koetilkkua en kyllä tee kun hätätapauksessa.  Tää piti olla 76cm, mut pituutta olen lisänny isomman koon mitoille, kun leveys näyttää olevan liiallinen. Neuletakki siis kyseessä, lanka Tennessee, eli puuvilla.  Näyttää epätasaselta, mut neule onkin pidennettyä helmineuletta, eli röpöä muutenkin.

Uunissa ruokakokeilu. Siitä juttua toiste.

Aamulla vähä nauratti, kun menin töihi ja silmät just ja just pysy auki. Aamut on ihan kamalia minulle. Istuin vaan siinä tuolissa, enkä saanu itteäni liikkeelle. Olin just eilen sanonu, et syön lääkekuuria tähän jumittuneeseen olkavarteen. Yks työkaveri katto minua aamulla ja kysy että "ai niin, ootkos siä taas ottanu  niitä lääkkeitä?".  Nauru