Voitin Kahvikissan blogiarvonnassa!

 

Runorätti, joka kertoo, että äidillä on tänään vapaapäivä. Poika tuumas, että nyt voit käyttää sitä vielä pari päivää, ennen kun työt alkaa. Minusta se taas tarkotti sitä, että koska äitillä on vapaapäivä, niin MUUT voi käyttää rättiä!  Kortti on varmaan Kahvikissan omaa tuotantoa, kun se on niin hieno! Marimerkko servettejä ja tosi kiva kangaskassi, jossa on venkula peikko. Jos peikko on nyt joku piirroshahmo, niin kertokaa, minulla on aukko sivistyksessä. Kassi on kiva, kun siinä on vähä pitemmät sangat, ja sen saa olallekin. Kiitos!

Tunnustuksella minua ovat muistaneet MammaMyy ja TeSa! Mukavaa. Nauru

blogger.jpg

Tässä pyydetään kertomaan 7 asiaa itestä. Olen tainnu joskus sen jo tehäkin, mut tehäänpä taasen.

1. Olen kova nukkumaan. Puhun ja kävelen ajoittain unissani.

2. Minulla on aina monta asiaa yhtä aikaa tekeillä.

3. Rakastan kaikenlaisten listojen ja vertailujen tekemistä. Työkaveritkin on jo saaneet niistä osansa.Silmänisku

4. Olen päättänyt uida 10 km jouluun mennessä. Alotin nyt syksyllä ja takana on 3km. Tsemppiä minulle!!

5. Inhoan siivoamista...

6. Musiikki on minulle ERITTÄIN tärkeä asia.

7. Ja pankkitilini numero on..... no ei nyt sentään.  Tykkään kasvisruoista, mut en oikein osaa laittaa niitä.

Koska on vaikea valita 7 blogia, joille haluaisin tunnustuksen antaa, teen vanhan temppuni, eli annan tunnustuksen kaikille edelliseen postaukseen vastanneille. Melko reilua?

Eli Varrelta Virran, MammaMyyn vakka,  Simppelit silmukat ja lempeät lankakerät, Annelin Käsityöt, SeijaSiskon neuleblogi, Edinan intohimot, Hepsin höpsötyksiä, Tulihan tehtyä.

Eli lukiomatikalla lähes 7. Päättämätön

Lopuksi vielä vähän uusista hankinnoistani.

1282922617_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Paperinaruverho (se on virallisesti verho vasta, kun nään sen ikkunassa) etenee hyvää vauhtia. Siihen kuvittelen tekeväni kukkia tolla kukkaympyrällä. Aiemminkin olen siitä haaveillu, kun jossain oli kiva ponchon ja huivin ohje kukista yhdisteltynä. Koukkuja, isoja kokoja ja Nekulle värillisiä koukkuja. Hänellä on meneillään lasipurkin päälystys virkkaamalla. Koskaan ei oo semmosta koukkua, jota tarvisin, joten nyt niitä taas on!  Lisäksi vähä lankoja, eli vasemmalta takaa Tahitia, Bambinoa ja Malibua, sekä ihanaa Puro Batikia. Näistä ei itse asiassa mikään pistele! Hymy